Ved hjælp af hypnose få jobbet!

Hvad hvis der hvor en måde at hypnotisere HR-folk til leje dig?
Selv om det lyder som kram af film, kan du virkelig påvirke job intervieweren underbevidsthed at ansætte dig, eller i det mindste flytte dit CV til toppen af stakken.
Hvordan gør du det?
Der er tre trin. Du begynde ved at skabe instant rapport med HR person. Så du lærer, hvad er vigtigt for dem på en dybt følelsesmæssige plan.
Endelig vil bruge du disse oplysninger til at hjælpe dem afgøre, hvem den bedste kandidat er.
Det er dig, selvfølgelig.
Så lad os begynde.
RAPPORT
Med rapport er alt muligt. Uden det er intet muligt.
Så hvad er rapport? Det er en følelse af at være i sync med en anden person.
Normalt forsøger folk at oprette rapport ved at kaste spaghetti på væggen for at se hvad pinde. De taler om sport, et hit TV show eller vejr, i håb om at finde noget til fælles. Det er hit eller miss.
Selv om vi alle søger en form for slægtskab, føler mange HR folk de ikke bør have rapport med de mennesker, de interview. Der er ligegyldigt. Du vil oprette rapport uden dem at vide det.
Du kan pålideligt oprette rapport ved fysisk opfører sig som HR person. Hvis hun læner sig til venstre side af sin stol og krydser armene, du lean til højre side af din stol og krydser du arme. Dette kaldes spejling.
Du kan også læne til venstre side af din stol og krydse dine arme. Dette kaldes sammenholdelse.
Enten måde, spejling og matchende er hurtig måder at oprette rapport, fordi på et ubevidst plan, hun tænker: “han har bare lide mig.” Og folk reagere positivt på andre, der er ligesom dem.
Du kan også oprette rapport ved at matche en persons måde at tale på. Hvis han maskingeværer ord som en fast-talende New Yorker, gør du det samme. Hvis han taler mere langsomt og blidt, langsomt ned og blødgøre din stemme.
En lille advarsel: når nogen flytter deres kropsstilling eller ændrer de måde de taler, vente fire til fem sekunder og derefter gradvist ændre.
Hvis du spejle og match for hurtigt, vil du synes at spottende den anden person, som kan virke anstødeligt.
VÆRDIER
På trods af hvad vi kan lide at fortælle os, gør vi tingene af følelsesmæssige årsager, ikke logisk ones. Vores værdier flytter os gennem verden.
I forbindelse med arbejde, kan en HR person værdi følelse af gør et godt stykke arbejde, mens en anden blot ønsker at få chefen ud ryggen. Afsløring og reflekterende tilbage nogens dybeste værdier (i forbindelse med arbejde) vil gøre dem ønsker at ansætte dig. For dem at gøre noget andet ville være at gå imod det meget fiber af deres væsen.
INFO QUEST
Når den formelle del af interviewet er afsluttet, vil HR person normalt bede dig hvis du har spørgsmål. Det er det punkt, hvor du mine oplysninger.
Vil hun gøre beslutningen selv eller pass på en henstilling? Har hun at interviewe et bestemt antal ansøgere eller kan hun stoppe når hun føler hun har fundet den rette person? Denne information er kritisk, fordi du vil fodre den tilbage til hende senere.
Det næste skridt vil kun fungere, hvis du har oprettet rapport. Du kan teste rapport ved bevidst at bryde den. Skift din krop til en anden stilling, hvis hun gør det samme, du har oprettet rapport. Hvis hun ikke flytte for at matche dig, gå tilbage til den tidligere holdning og forsøger at spejle og match hende mere præcist.
Du kan forfine processen ved at matche sådanne ting som accenter eller rytme af en andens tale, op- og nedture.
En af de mest effektive måder at oprette rapport er at ånde med samme sats som anden personen. Når du har sammenknebne dine teknikker, test rapport igen.
Husk, foretage disse ændringer gradvist. Når du ved, du har rapport, kan du tage samtalen til et højere og mere intimt niveau. Du ønsker at lære HR personens værdier.
Du kan sige noget i retning af: “Jeg er nysgerrig. Jeg er sikker på du har interviewet en masse meget kvalificerede mennesker og havde gange når du vidste, denne person var rigtige til jobbet. Du kan have siddet i denne meget stol. Når du finde denne person og tror, at denne person, ikke som person, hvad er vigtigt at du om det? “
Det er afgørende at spørge, hvad er vigtigt, ikke hvorfor er det vigtigt. Hvis du spørger nogen, hvorfor de kan få defensive og derefter beslutter at komme med masser af grunde til hvorfor. Du ønsker ikke at.
Så tilbage til dit spørgsmål.
En meget typisk svar vil sandsynligvis har at gøre med selskabet linje. Han kan sige de ønsker den mest erfarne kandidat eller den, der passer til deres kultur. Uanset hvad han siger, er dit job at lytte meget opmærksomt og er enig med ham.
Man kan sige, “Jeg er helt enig at (selskabet linje) er vigtigt og hvad jeg spekulerer på er, når du er i stand til at vælge denne person, der er rigtige for jobbet, hvad der giver du?
Du er begyndt at tage HR person fra selskabet linje og er på vej mod kommunikation mere personligt. På dette tidspunkt, kan intervieweren sige noget som “at finde den rigtige person giver mig en følelse af tilfredshed.” Eller “det bliver chef for min ryg.”
Uanset hvad han siger, du er enig med ham og erkende det og i nogle forsøge måde at gentage og igen understreger, hvad han lige har sagt.
Man kan sige, “Jeg forstår hvor vigtigt det er at have en følelse af tilfredshed (eller boss off din ryg, osv.) Hvad ville det give dig der er endnu mere vigtigt?” Du vil nu sandsynligvis en meget højere værdi på personen, HR. Han kan svare, at han vil have en “følelse af personlig tilfredsstillelse” eller en “følelse af lettelse.”
Igen, fodre tilbage reaktionen, og bede mindst én eller to flere af disse spørgsmål, læring hvad hver (dybere værdi) vil give personen, HR. Et sted mellem den tredje og femte niveau af værdier, vil du se en fysisk ændring i deres optræden.
Han kan læne sig tilbage og smile. Hans ansigt kan lyse op. Du har opdaget sin højeste værdi i ansætte nogen.
Du har bare ramt guld. Det er tid til at vise, hvordan du, og du alene, vil opfylde denne værdi.
LUKKE HANDLEN
Lader sige, at en HR exec har afsløret at hendes højeste værdi er en følelse af “bidrager til at organisationen.” Dette ville være et godt tidspunkt at aflevere hende dit CV, som du siger noget, som “hvad jeg vil bede dem tænke bidrager til organisationen og hvor meget jeg kan bidrage til det også.”
Et yderligere skridt du kan tage for at forsegle aftalen er til podes exec fra tænker, at nogen anden eventuelt kunne kvalificere sig til holdning.
Du kan sige: “Jeg tog en ven af mine, der ansætter mennesker for job, der svarer til de åbninger, du har, og han fortalte mig at når du finder en person, der virkelig viser en evne til at bidrage, han virkelig holde sig i dit sind og alle andres. Andre ansøgere kan synes at sige de rigtige ting. De kan forsøger forgæves at imponere dig, men jeg ved, at du ikke vil blive imponeret over der. Du ved hvem den rette person til jobbet er.”
Du kan også tilføje din forståelse af processen og bekræfte den. “Jeg indser, at du skal interviewe 25 ansøgere, før du foretager din beslutning. Men jeg tror, du allerede ved, at det er nu bare en formalitet, som du skal gå igennem.”
Eller “jeg indser, at du er forpligtet til at vælge fem kandidater til at videregive til din chef. Jeg tror vi begge ved, hvem CV vil gå på toppen. Vi ikke? Det er en person, der vil bidrage på en meningsfuld måde.”
Det vil være næsten umuligt for HR exec alvorligt anbefale nogen andre.
Disse teknikker er ikke en erstatning for at være virkelig kvalificeret til jobbet. Og du skal polere dine andre interview færdigheder. Dem kan du finde i enhver god job Søg bog.
Men hvis du tilføjer i rapport, lære en persons værdier og derefter fodre disse værdier tilbage til dem, du kan have en stærk indflydelse på HR exec.
Endelig skal du øve disse færdigheder før du forsøger at bruge dem under et interview. Prøv dem på folk, du kender. Prøv dem på folk du ikke kender.
Når du føler, at du mestrer disse teknikker, kan du gå ind i interviewet at vide, hvem er virkelig i afgift.
Du kan få job, eller har dit CV magisk Flyt til toppen.
Copyright 2005 Danek Jens

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *